sobota, 31 stycznia 2015

-> Libster Award <-

Tak jak pisałam pod ostatnią notką, w tym tym tygodniu nie będzie kolejnej, ale za to coś czego jeszcze u mnie nie było, a mianowicie...
Zostałam nominowana do Libster Award, przez Aiko.
Tu znajdziecie jej blog -> >klik< <-
Dziękuję bardzo nominację :D Kiedyś się na to natknęłam i mi się spodobało, ale to moja pierwsza nominacja ^^

1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Skłoniło? Oh, nie. Ja zostałam do tego zmuszona, po tym jak prawie rok temu brutalnie wciągnięto mnie w  świat kpop'u. Koleżanka zażyczyła sobie, żeby napisała coś dla niej, no to znając tylko dwie piosenki kpop i nie mając nic więcej zaczęłam pisać Fallen Angels ;p
Mam również wiele innych blogów o innej tematyce, ale to już inna bajka ;)


2. Chciałabyś mieszkać w innym kraju, czy może obecny cię zadowala?
Chciałabym mieszkać w Wielkiej Brytanii, ponieważ klimat jest bliski naszemu i nie ma jakichś większych katastrof naturalnych, których się boję. Oczywiście chciałabym podróżować, ale w każdym kraju być tylko troszkę i nie wahać się wracać :>


3. Jest jakaś znana osoba, która choć w małym stopniu cie przypomina?
Ktoś kiedyś mi mówił, że wyglądam jak jakaś aktorka, ale nie pamiętam która. Moim zdaniem nie ma znanej osoby do której byłabym podobna chociażby z wyglądu ;p

4. Masz jakieś plany na przyszłość? 
A no mam. Szkolę się już trzeci rok w kierunku turystyki - moja zdobyta wiedza to: przewodnik za nic nie płaci podczas wycieczek, więc chcę być przewodnikiem miejskim, co ułatwi mi podróżowanie :D


5. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
Oczywiście, że dobre Fantasy, które ma doskonałe efekty specjalne jak Władca Pierścieni, Supernatural, czy też Gra o Tron

6. Wolisz herbatę, kakao, kawę, czy soki?
Herbatę piję w domu, kiedy jest mi zimno. Kakao z automatu piję w szkole, kiedy jest mi zimno. Kawę piję rano, kiedy jestem zaspana.Soki piję przeważnie do obiadu. Moja odpowiedź: Nie potrafię wybrać, bo lubię wszystkie :)
 

7. Jakbyś miała być jakimś zwierzęciem to jakie byś wybrała?
 Chyba kot, ale duży, bo z charakteru je przypominam troszeńkę, lub jakimś drapieżnym ptakiem, który lata wysoko i szybko, bo zawsze chciałam mieć skrzydła i latać *o*


8. Jakie języki, oprócz polskiego, umiesz na tyle byś mogła się dogadać z obcokrajowcem?
Angielski, chodź jeszcze nie tak dobrze jakbym tego chciała ;)

9. Masz jeszcze jakąś rzecz z dzieciństwa, której nie potrafisz się pozbyć?
Mojego jaśka, jest taki stary i zniszczony, że można się go bać, ale ja go kocham :D

10. Chciałabyś zagrać główną role w jakimś filmie?

Jak tak, to o czym on by był?
Główną może nie, ale chciałabym zagrać Boginię Światła, gdyby ktoś zrobił ekranizację moich 'niewydanych książek' ;p


11. Chciałbyś coś w sobie zmienić? 
Jeśli chodzi o charakter, czy zachowanie to nie, bo sobą jestem tylko wtedy, kiedy zachowuję się tak jak ja chcę, a nie tak jaki inni by tego chcieli :)
Ale nos to bym poprawiła, bo mam na nim dłuuugą bliznę, pamiątkę z wypadku sprzed 14 lat, ale jej nie lubię :c


Czas na nominację tak? No więc blogów nie będzie jedenaście, bo chyba tylu nie znam, a jak znam to linki pogubiłam :I


Moje pytania:

1. Czym dla ciebie jest przyjaźń?
2.Twój ulubiony film? Opowiedz o nim.
3. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
4. Jak nazywa się twój ulubiony ship(paring)? Wstaw zdjęcie.
5. Lubisz chodzić do szkoły i się uczyć? A może całkiem odwrotnie?
6. Jaki jest twój ulubiony gatunek w literaturze i książka z tego gatunku?
7. Kto jest dla ciebie wzorem do naśladowania? O ile taki ktoś jest, to dlaczego nim jest?
8. Lubisz kiedy pada deszcz i wszystko jest szare i ponure, kiedy siedzisz w domu otulona kocem z kubkiem gorącego napoju, czy może kiedy świeci mocen słońce, na dworze upał i wszystko białe od słońca, a ty pływasz w chłodnej wodzie, lub opalasz się na plaży?
9. Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyki i dlaczego?
10. Grasz na jakimś instrumencie?
11. Dlaczego piszesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz